
Advisera Care - Mobilförsäkring
Företag försäkrar självklart fordon, arbetsplatser och medarbetare, men mobiltelefoner har ofta varit svåra att försäkra på grund av höga självrisker och åldersavdrag.
Med Advisera Care får ditt företag det försäkringsskydd som länge saknats: en smidig och kostnadseffektiv mobilförsäkring med låg självrisk, inga åldersavdrag och möjlighet att uppgradera vid skada. Enkelt, flexibelt och anpassat för dagens arbetsliv.
Observera att försäkringen inte omfattar stöld eller förlust.
Vid missnöje...
Vår ambition är att du som kund alltid ska vara nöjd med vårt samarbete. Därför är det av yttersta vikt att du tar kontakt med oss om du upplever att vi har agerat fel i något sammanhang.
I första hand ska du ta kontakt med ansvarig förmedlare. I många fall kan det handla om missförstånd, som är möjliga att reda ut i första samtalet.
Om missnöjet kvarstår
Kan du som kund gå vidare och framföra ditt klagomål till klagomålsansvarig på Advisera. Klagomål framförs skriftligen med relevanta handlingar som bifogade kopior.
Det är kostnadsfritt att framföra klagomål, dessa hanteras med tillbörlig omsorg och besvaras sakligt och korrekt.
Klagomålsansvarig ska besvara klagomål inom fjorton (14) dagar från att klagomålet inkommit. Om klagomålsansvarig inte kan besvara klagomålet inom fjorton (14) dagar ska klagomålsansvarig informera klagande om förseningen, orsaken till detta samt när svar förväntas lämnas till klagande.
Klagomålsansvarig
Truls Klasén
Advisera Försäkring AB
Att: Truls Klasén
Jungmansgatan 12
211 11 Malmö
Är vi inte överens
Om du fortfarande inte är nöjd efter att vi behandlat ditt framförda klagomål kan du vända till Allmänna Reklamationsnämnden. Det är också möjligt att få kostnadsfri vägledning från andra instanser.
Allmänna reklamationsnämnden (ARN)
Telefon: 08-555 017 00
Webbplats: www.arn.se
Konsumenternas försäkringsbyrå
Telefon: 0200-22 58 00
Webbplats: www.konsumenternas.se
Kommunens konsumentvägledning
Telefon: Kontakta din kommun
Webbplats: www.konsumentverket.se
CERTIFIERINGAR

